Κάτι όμως φαίνεται να μην πήγε και πολύ καλά στη φωτογράφιση της διάσημης popstar!

Ο οίκος Kenzo επέλεξε την διάσημη τραγουδίστρια, το pop είδωλο κάθε κοριτσιού που έζησε την εφηβεία του στα '90s για τη νέα του καμπάνια La Collection Momento No2 Campaign και κάπως μας απογοήτευσε με το τελικό αποτέλεσμα της φωτογράφισης

Με το γνωστό της στυλ, η Britney Spears έκανε μια δυνατή επανανεμφάνιση, όμως το υπερβολικό photoshop προκάλεσε σχόλια! 

 

 

 

 

Το πρόσωπο της popstar φαίνεται αρκετά "πειραγμένο" και ενώ τίποτα δεν έχει αλλάξει πάνω της στην ηλικία των 36 της χρόνων, αρκετοί δεν βρήκαν το λόγο που ο οίκος επέλεξε να αλλοιώσει τα χαρακτηριστικά της...

 

 

 

 

 

 

 

Σοφία Κόλλια