Μια περιορισμένη συλλογή για την προστασία σπάνιων ζώων.

Το διάσημο κροκοδειλάκι - το logo του οίκου Lacoste φαίνεται να αλλάζει σε περιορισμένα κομμάτια, κάτι που αποτέλεσε έκπληξη στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού στην παρουσίαση της νέας του συλλογής και μάλιστα ευχάριστη, δίνοντας ένα μήνυμα για την προστασία των απειλούμενων ειδών του πλανήτη, αφυπνίζοντας την οικολογική μας συνείδηση

Οι οικολογικές λοιπόν, ανησυχίες του διάσημου οίκου οδήγησαν τους υπεύθυνους στην απόφαση να αντικαταστήσουν το logo του με 10 σπάνια είδη ερπετών, θηλαστικών και πτηνών που αποτελούν είδη προς εξαφάνιση στις κλασικές polo μπλούζες του, με σκοπό να ευαισθητοποιήσει την κοινή γνώμη! Στο πλαίσιο του προγράμματος της Διεθνούς Ένωσης "IUCN" με τίτλο: "Σώστε το είδος μας", ο οίκος προχωρά σ' αυτήν την αλλαγή για μια περιορισμένη συλλογή

 

 

 

Αξιοσημείωτο είναι ότι ο αριθμός παραγωγής κάθε μπλούζας θα εξαρτηθεί από τον αριθμό των ζώων κάθε είδους έχουν μείνει πλέον στον πλανήτη, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Ένωσης! Με την αγορά κάθε τέτοιας μπλούζας, κόστους 150€, βοηθάς να σωθούν αυτά τα σπάνια είδη ζώων και πρέπει να σημειωθεί ότι από την ώρα της κυκλοφορίας τους, η ανταπόκριση των πελατών ήταν πολύ μεγάλη, καθιστώντας  κάποια κομμάτια ήδη sold out!

 

 

Το αυθεντικό logo - το κροκοδειλάκι, σήμα κατατεθέν της εταιρείας ήταν μια δημιουργία του Robert George το 1936 και κατά την πάροδο αυτών των ετών, σπάνια έχει δεχτεί αλλαγές... Ποτέ πριν όμως δεν είχε αντικατασταθεί από κάποιο άλλο ζώο. Αφού όμως πρόκειται για έναν τέτοιο σκοπό, δεν επιδέχεται ουδεμία συζήτηση

 

 

 

 

 

 

Σοφία Κόλλια

Δείτε επίσης!