Αυτή είναι η νέα καμπάνια

Ο κορυφαίος οίκος Gucci παρουσιάζει την τελευταία καμπάνια του με τίτλο #TimeToParr στο Instagram.

Oι φωτογραφίες παρουσιάζουν 4 διαχρονικά μοντέλα ρολογιών μέσα από τον φακό ενός από τους πιο διάσημους Βρετανούς φωτογράφους ντοκιμαντέρ, Martin Parr.

Τα ρολόγια φορεμένα στους καρπούς κομψών, ανώνυμων αντρών και γυναικών, σε στιγμές από την καθημερινή ζωή. Καθώς ταΐζεις τα περιστέρια, όπως ανοίγεις την ομπρέλα πριν ξεσπάσει η βροχή, κάνοντας σήμα σε ένα ταξί να σταματήσει. Όλα αυτά σε iconic τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο. Tο αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό, ενώ η αισθητική του οίκου εκφράζεται τέλεια μέσα από την ματιά του καλλιτέχνη.

 

 

 

 

Ενώ η καμπάνια #TimeToParr σηματοδοτεί την πρώτη φορά που ο φωτογράφος εργάζεται σε ένα Instagram portfolio, αποτελεί επίσης την πρώτη φορά που η Gucci επέλεξε μόνο έναν καλλιτέχνη για να συνεργαστεί σε ένα έργο σχεδιασμένο για την διαδικτυακή πλατφόρμα.

Διάσημος για την καταγραφή εικόνων που επικεντρώνονται στην καθημερινή ζωή, o Parr με σειρές από φωτογραφικά βιβλία και έργο του στις διάσημες Galeries Tate και το Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης στη Νέα Υόρκη, καθηγητής φωτογραφικής απεικόνισης ντοκιμαντέρ στο Πανεπιστήμιο Ulster -δεν είναι περίεργο που ο ιταλικός οίκος μόδας του ανέθεσε το project.

Και πράγματι το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό, ενώ η αισθητική του οίκου εκφράζεται τέλεια μέσα από την ματιά του καλλιτέχνη.