Το πρώτο διαφημιστικό σποτάκι του IKEA για το 2018 έγινε viral

Πρόκειται για διαφήμιση, η οποία απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε γυναίκες και ειδικότερα σε έγκυες γυναίκες, καθώς το έντυπο του IKEA λειτουργεί σαν… τεστ εγκυμοσύνης!

Η εταιρεία θέλοντας να βάλει στο παιχνίδι της αγοράς τις γυναίκες, επινόησε έναν πρωτότυπο τρόπο για να τις προσελκύσει. 

«Αν ουρήστε σε αυτή τη διαφήμιση, μπορεί να αλλάξει τη ζωή σας», γράφει το φυλλάδιο.  Μόλις η έγκυος γυναίκα ουρήσει το έντυπο, θα δει αν έχει κερδίσει την μεγάλη έκπτωση. 

Η διαφήμιση δημιουργήθηκε απ’ την σουηδική εταιρεία Åkestam Holst.

Δείτε το βίντεο: