Νέα στοιχεία έρχονται για πρώτη φορά στο φως της δημοσιότητας, είκοσι χρόνια μετά το θάνατο της αδικοχαμένης πριγκίπισσσας Νταϊάνα, που άφησε στην άσφαλτο την τελευταία της πνοή.
Το τροχαίο
Το τροχαίο στο τούνελ κάτω από τη γέφυρα Αλμά, έγινε τα ξημερώματα της 31ης Αυγούστου του 1997, τέσσερα λεπτά αφότου η Mercedes της Νταϊάνα είχε φύγει από την πίσω έξοδο του ξενοδοχείου Ritz στην προσπάθειά της να αποφύγει τους παπαράτσι που καραδοκούσαν.
Σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες τροχαίων το αυτοκίνητο της πριγκίπισσας κινούνταν στο διπλάσσιο του ορίου ταχύτητας. Ωστόσο, η γαλλική αστυνομία ανακοίνωσε δύο εβδομάδες αργότερα, ότι η Mercedes είχε συγκρουστεί με ένα άλλο αυτοκίνητο λίγο πριν ο οδηγός της χάσει τον έλεγχο και συντριβεί στο διάζωμα της γέφυρας. Οι λευκές γρατζουνιές και τα σπασμένα πίσω φώτα οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι το αυτοκίνητο με το οποίο συγκρούστηκε αυτό της Νταϊάνα ήταν ένα λευκό Fiat Uno, το οποίο είχε κατασκευαστεί μεταξύ 1983 και 1989.
Θεωρίες συνωμοσίας
Ο Le Van Thanh είναι το πρόσωπο - κλειδί που σύμωνα με τη Scotland Yard, γνωρίζει πολλά αλλά κρατά το στόμα του κλειστό.
Είναι ο ιδιοκτήτης ενός Fiat Uno, ίδιου με εκείνο που χτύπησε το αυτοκίνητο στο οποίο βρισκόταν η Πριγκίπισα Νταϊάνα, πριν τη σύγκρουση στο τούνελ. Ο ίδιος βρισκόταν στο Παρίσι όταν έγινε το τροχαίο και μάλιστα είχε στο αμάξι του κι ένα ροντβάιλερ. Όταν συνέβη το τροχαίο υπήρχε μαρτυρία για το λευκό Fiat μέσα στο οποίο υπήρχε κι ένας μεγαλόσωμος σκύλος.
Ο πατέρας του Le Van Thanh υποστήριξε το 2006 ότι λίγες ώρες μετά το δυστύχημα της Νταϊάνα ο γιος του έβαψε με σπρέι το λευκό Fiat Uno αυτοκίνητό του κόκκινο και μάλιστα ξύπνησε μέσα στη νύχτα τον μηχανικό αδελφό του για να τον βοηθήσει.
Η θεωρία συνωμοσίας που κυκλοφορεί θέλει η σύγκρουση των οχημάτων να έγινε σκοπίμως Συγκεκριμένα υποστηρίζουν πως το οδηγούσε πληρωμένος δολοφόνος, για να αναγκάσει την Mercedes να μπει στο τούνελ Αλμά, όπου και χρησιμοποιήθηκαν έντονα φλας για να τυφλώσουν τον οδηγό με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του οχήματος.
Σύφωνα με τη Daily Mail, οι καθυστερήσεις στον εντοπισμό του Thanh ως πιθανού οδηγού του Fiat σε συνδυασμό με τις γκάφες των γαλλικών αρχών στην ιατροδικαστική εξέταση του οδηγού της Mercedes πυροδότησαν τις θεωρίες συνωμοσίας.