sergianopoulos
Η εξομολόγηση της ηθοποιού

Η Εβελίνα Παπούλια έδωσε μια συνέντευξη στο περιοδικό TV Εθνος και στον Αλέξη Μίχα.

Μεταξύ άλλων μίιλησε και για την περιόδο της αγαπητής σειράς των Δύο Ξένων και για τον αδικοχαμένο συμπρωταγωνιστή της, Νίκο Σεργιανόπουλο.

Από τους μέχρι τώρα ρόλους σου στην τηλεόραση ξεχωρίζεις κάποιον;

Σταθμός στην καριέρα μου ήταν οι «Δύο Ξένοι». Σίγουρα ξεχωρίζω τη συμμετοχή μου και στις σειρές του Κοκκινόπουλου «Δέκατη εντολή» και «Κόκκινος κύκλος». Φάνηκε μια άλλου είδους γκάμα που έχω ως ηθοποιός.

Τι θυμάσαι πιο έντονα από την εποχή των «Δύο Ξένων»; Την υπερβολική κούραση. Δούλευα καθημερινά πάρα πολλές ώρες και είχα και θέατρο. Κοιμόμουν τρεις ώρες. Ήταν μια δύσκολη περίοδος.

Τα δημοσιεύματα της εποχής έκαναν λόγο και για έντονους καβγάδες και διαφωνίες πίσω από τις κάμερες. Ήταν αλήθεια; Εγώ δεν έχω τσακωθεί ποτέ. Τότε ήταν μια εποχή που τα πράγματα μεγεθύνονταν. Αν συνέβαινε τώρα, θα περνούσα στα «ψιλά γράμματα». Ήταν η εποχή που διογκώνονταν όλα.

Έπειτα από άπειρες επαναλήψεις, η σειρά συνεχίζει πάντως να κάνει υψηλά νούμερα. Ήταν μια εξαιρετική σειρά, με πολύ καλό σενάριο και εξαιρετικούς ηθοποιούς στους κατάλληλους ρόλους. Επίσης, έδεναν οι ηθοποιοί μεταξύ τους. 

Τον τρίτο κύκλο γιατί δεν τον είδαμε ποτέ; Είχαν γίνει γυρίσματα; Δεν ξέρω γιατί δεν τον είδαμε. Γυρίσματα όχι, δεν είχαν γίνει. Συζητήσεις μόνο. 

Αν γινόταν ένα σίκουελ ή ένα ριμέικ των «Δύο Ξένων» θα ήθελες να πάρεις μέρος;  Όχι. Όταν ένας κύκλος κλείνει δεν μπορεί να ανοίξει και πάλι. Πρώτα από όλα λείπει ο πρωταγωνιστής, οπότε αυτό που μου λες δεν θα μπορούσε να συμβεί.

Μετά το τέλος της σειράς είχατε διατηρήσει επικοινωνία με τον Νίκο Σεργιανόπουλο; Όχι δεν είχαμε διατηρήσει. Είχαμε συναντηθεί τυχαία κάποιες φορές έξω. Και κατά τη διάρκεια της σειράς για παράδειγμα δεν μιλούσαμε στο τηλέφωνο.

Οπότε θα ήταν περιττό να ρωτήσω αν σου λείπει σήμερα. Με έχει κουράσει να δίνω συνεντεύξεις και να γίνεται επικήδειος των «Δύο Ξένων». Συμπρωταγωνιστής μου ήταν και συνεργαστήκαμε άψογα. Λείπει σίγουρα από το θέατρο και την καλλιτεχνική σκηνή.