Μέχρι και το logo είναι διαφορετικό

Πριν από λίγες μέρες ο πολυτελής οίκος μόδας Burbrerry ανακοίνωσε ότι προτιμά να καταστρέψει τα ρούχα και τα αξεσουάρ που δεν έχουν πουληθεί στα καταστήματα από το να καταδεχτεί να κάνει εκπτώσεις.

Θεωρεί πολύ ευτελές να ρίξει τις τιμές παρακάμπτοντας την τεράστια απώλεια κερδών.

Πρόσφατα μάλιστα ο βρετανικός οίκος άλλαξε και τον βασικό του σχεδιαστή.

Ο Riccardo Tisci είναι λοιπόν ο σχεδιαστής ο οποίος ανέλαβε την Burberry μετά την αποχώρηση του Christopher Kane. Και ενώ όλοι περιμέναμε με αγωνία να δούμε ποια θα ήταν η πρώτη κίνηση του Tisci, ο γνωστός σχεδιαστής αποφάσισε να μας καταπλήξει δημιουργώντας ένα νέο logo και μονόγραμμα για τον οίκο.

 

 

#Beyoncé performing ‘Nice’ in a custom #Burberry vintage check look. #OTRII . Photographed by Driely S. Carter, beyonce.com

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Burberry (@burberry) στις

 

Ο σχεδιαστής εμπνεύστηκε από ένα σχέδιο του οίκου του 1908 και δημιούργησε το νέο ανανεωμένο logo.

Το νέο σχέδιο έφτιαξε ο Peter Saville και ο Tisci δήλωσε για το συγκεκριμένο logo: «Ο Peter είναι ένας από τους καλύτερους σχεδιαστές της γενιάς μας. Είμαι πολύ χαρούμενος που συνεργαστήκαμε για να δημιουργήσουμε τη νέα οπτική γλώσσα του οίκου».

 

 

The #ThomasBurberry Monogram August 2018

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Burberry (@burberry) στις