Την Πέμπτη έπεσαν οι υπογραφές για το deal της χρονιάς με φόντο την Ψαρού - Προηγήθηκαν μήνες διαπραγματεύσεων - Ποιος τραπεζίτης έπαιξε κομβικό ρόλο - Πώς αναμένεται να εξελιχθεί ο ακήρυχτος πόλεμος των τελευταίων ετών μεταξύ των εφαπτόμενων «Kensho Psarou» και «Nammos»
Κανείς δεν ξέρει εκείνη τη καλοκαιρινή μέρα πριν από τρία χρόνια που ο επιχειρηματίας Πέτρος Στάθης επισκέφθηκε για πρώτη φορά το ξενοδοχείο Kensho στην Ψαρού, αν πέρασε από το μυαλό του η ιδέα να το αγοράσει.
Η γνωριμία του με τον Γιώργο Νικητίδη της Noisis που έστησε το ξενοδοχείο-κόσμημα στην Ψαρού αποδείχτηκε τελικά καταλυτική, αφού μετά από διαπραγματεύσεις μηνών η Monterock το εξαγόρασε.
Η συνολική επένδυση σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες θα ξεπεράσει τα τριάντα εκατομμύρια ευρώ, αφού εκτός από το κόστος αγοράς θα χρειαστούν χρήματα για αλλαγές σε όλο το ξενοδοχείο.
Η συμφωνία ανάμεσα σε Monterock και Notion -όπου κεντρικό ρόλο παίζει επίσης ο Γιώργος Νικητίδης- «έκλεισε» την περασμένη Πέμπτη, όταν έπεσαν οι υπογραφές για την οριστικοποίηση τη συμφωνίας, ενώ αναμένονται επίσημες ανακοινώσεις τις επόμενες μέρες.
Κομβικό ρόλο στην επισφράγιση του deal έπαιξε ο πρώην τραπεζίτης της Morgan Stanley Νάσος Θανόπουλος ενώ η εταιρία Noisis του Γιώργου Νικητίδη αναλαμβάνει στρατηγικό ρόλο συμβούλου στη Monterock του Πέτρου Στάθη.
Ο τελευταίος είχε ξανακάνει κρούση για την αγορά του Kensho αλλά θεώρησε το τότε τίμημα -οι πληροφορίες έκαναν λόγο για σαράντα εκατομμύρια ευρώ- εξωπραγματικό.
Διατήρησε όμως μια καλή σχέση με τον Γιώργο Νικητίδη και όταν προ μηνών επανήλθε αποφασισμένος να «κλείσει» το deal, το έδαφος αποδείχτηκε πρόσφορο.
Τα κεφάλαια που θα προέλθουν από την πώληση του ξενοδοχείου θα επανεπενδυθούν από τον επιχειρηματία και την Notion για την ανάπτυξη νέων ξενοδοχειακών projects στην Μύκονο, τις Κυκλάδες και το Ιόνιο.
Σύμφωνα με πληροφορίες η εξαγορά της χρονιάς πέρασε από... σαράντα κύματα μέχρι να βρεθεί η χρυσή τομή ανάμεσα στις δύο πλευρές, ενώ όπως ακούγεται το ξενοδοχείο θα λειτουργήσει από τον Μάιο, με νέο όνομα αλλά με το σύνολο σχεδόν του προσωπικού που είχε προσληφθεί.
Το site του ξενοδοχείου έχει αναστείλει την λειτουργία του ενώ το ίδιο συνέβη και με την παρουσία του στα social media η οποία ήταν ενεργή μέχρι πριν λίγα 24ωρα.
Ο πόλεμος της Ψαρούς
Η εξαγορά του KenshoPsarou από τον Πέτρο Στάθη βάζει τέλος και στον ακήρυχτο πόλεμο που είχε ξεσπάσει στην πιο διάσημη παραλία του νησιού, ανάμεσα στο ξενοδοχείο και τους «γείτονες» του Nammos.
Η επιχειρηματική του σύμπραξη για το Nammos Dubai με τον Ζαννή Φρατζέσκο και τον Σάμι Ιμπραήμ έχοντας πίσω του Άραβες επενδυτές στο project του Εμιράτου, δείχνει ότι προχώρησε στην κίνηση αυτή έχοντας εκπονήσει συγκεκριμένη στρατηγική.
Στρατηγική που έχει να κάνει με το hospitality και την απόκτηση μονάδων σαν το KenshoPsarou ενώ προχωράνε και άλλα δύο νέα ξενοδοχεία, το One & Only και το Aman Resort, αμφότερα στη Μύκονο.
Εκεί όπου κάποιοι επιμένουν ακόμη ότι η κίνηση του Γιώργου Νικητίδη να αγοράσει τα περίφημα δωμάτια της Σούλας ακριβώς δίπλα από το beach restaurant που άλλαξε τα δεδομένα στο νησί, ήταν λάθος.
Λάθος επειδή επέλεξε να εισέλθει στο πριγκιπάτο του Nammos, το οποίο έπαιζε μόνο του μέχρι εκείνη την στιγμή στην Ψαρού έχοντας την αποκλειστική σχεδόν εκμετάλλευση της απάνεμης παραλίας.
Όμως στην ελεύθερη αγορά αυτός που πλειοδοτεί έχει το πάνω χέρι και η ιδιοκτήτρια των δωματίων παρότι είχε δεχθεί κρούση από το δίδυμο του Nammos να πουλήσει σε αυτούς, επέλεξε τελικά τον Νικητίδη.
Το Kensho άλλαξε τα δεδομένα με την λειτουργία του στην πιο κοσμοπολίτικη παραλία της Μυκόνου και την πρώτη σεζόν οι δύο πλευρές συνεργάστηκαν αρμονικά.
Το Nammos με τις ξαπλώστρες του εξυπηρετούσε και τους πελάτες του ξενοδοχείου στην παραλία, σερβίροντας σνακ, κοκτέιλ, ροζέ κρασιά και σαμπάνιες.
Τα προβλήματα άρχισαν όταν το ξενοδοχείο επέλεξε από την επόμενη σεζόν να σερβίρει τους πελάτες από την δική του κουζίνα, ενώ όταν έβαλε και δικές του ομπρέλες άρχισαν τα όργανα.