Κάποιος θα το χαρακτήριζε επιθετικό μάρκετινγκ. Κάποιος άλλος μια πολύ χρήσιμη καινοτομία (σε περίπτωση φυσικών καταστροφών). Σε κάθε περίπτωση, ότι κι είχαν στο κεφάλι τους οι ιθύνοντες της παρακάτω εταιρείας όταν αποφάσισαν να λανσάρουν το εν λόγω προϊόν, πέτυχαν το στόχο τους: Να γίνει viral!
Ποιο είναι αυτό το προϊόν; Διάφορα φαγητά… σε περίπτωση που έρθει το τέλος του κόσμου.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Πριν από λίγες ημέρες, η αμερικανική Costco παρουσίασε την απόλυτη λύση σε περίπτωση που… έρθει η Αποκάλυψη: Ένα σετ δείπνου, το οποίο μπορεί να διαρκέσει έως και 25 χρόνια και το οποίο κοστίζει λιγότερο από 100 δολάρια.
Η καινοτομία αυτή αναδείχθηκε μέσα από μια ανάρτηση στο Instagram από τον influencer τροφίμων Pressure Luck, η οποία φυσικά και έγινε αμέσως viral.
Το εν λόγω φαγητό έχει σχεδιαστεί για να παρέχει μια αξιόπιστη και μακράς διάρκειας προμήθεια τροφίμων κατά τη διάρκεια καταστροφικών γεγονότων.
Το «Emergency Food Supply Variety Pack» από την Readywise, μια εταιρεία που φημίζεται για τα μακροπρόθεσμα προϊόντα διατροφής επιβίωσης, περιλαμβάνει μια ποικιλία 150 μερίδων καταψυγμένων αποξηραμένων γευμάτων.
Σύμφωνα με το περιοδικό Food & Wine, το εν λόγω κιβώτιο διαθέτει μια ποικίλη ποικιλία γευμάτων, όπως ζυμαρικά, ρύζι, λαχανικά, πατάτες, σούπα με ντομάτα, σούπα με κοτόπουλο και δημητριακά με μήλο και κανέλα.
Επιπλέον, το σετ περιέχει πουτίγκα βανίλιας, ένα εναλλακτικό γάλα και ένα ποτό πορτοκάλι, παρέχοντας συνολικά 15.280 θερμίδες.
Μάλιστα, η προετοιμασία αυτών των γευμάτων, σε περίπτωση που… έρθει το τέλος του κόσμου, είναι πολύ απλή: Απλώς προσθέτουμε νερό και το φαγητό είναι έτοιμο για κατανάλωση.