Η Booking.com εξέδωσε ανακοίνωση για τον κορονοϊό που αφορά τα καταλύματα τα οποία συνεργάζονται με την πλατφόρμα αλλά και τους ταξιδιώτες που έχουν κάνει κρατήσεις και επηρεάζονται από την έξαρση του ιού! Τι αποφάσισε για τις ακυρώσεις και τις προκαταβολές;
Η Booking.com εφαρμόζει τη πολιτική Έκτακτων Περιστάσεων της Booking.com έως τις 31 Μαρτίου, ώστε να προστατευθούν οι ιδιοκτήτες καταλυμάτων αλλά και οι επισκέπτες τους από την έξαρση του κορονοϊού.
Τι ισχύει για τα καταλύματα σε χώρες που έχουν πολλά κρούσματα κορονοϊού
Συγκεκριμένα, η νέα πολιτική λόγω κορονοϊού θα επηρεάσει τα καταλύματα στην κινεζική ενδοχώρα, το Χονγκ Κονγκ, το Μακάου, την Ιταλία και τη Ν. Κορέα ως εξής:
Για όλες τις κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν σε καταλύματα της κινεζικής ενδοχώρας με check in μέχρι και τις 31 Μαρτίου, οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να επιστρέφουν τα χρήματα που έχουν καταβληθεί εκ των προτέρων και να μη χρεώνουν ακυρωτικά εάν οι επισκέπτες ζητήσουν ακύρωση.
Για όλες τις κρατήσεις σε καταλύματα στο Χονγκ Κονγκ και το Μακάου με check in έως και τις 29 Φεβρουαρίου του 2020, προβλέπεται επιστροφή χρημάτων και όχι χρέωση ακυρωτικών εάν ζητηθεί ακύρωση από τον ταξιδιώτη.
Για όλες τις κρατήσεις για καταλύματα σε περιοχές που βρίσκονται σε καραντίνα ή/και σε καθεστώς περιορισμού μετακινήσεων από τις τοπικές αρχές στην Ιταλία και στις κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν από ταξιδιώτες από τις περιοχές αυτές, με check in από τις 23 Φεβρουαρίου έως τις 14 Μαρτίου του 2020, η πλατφόρμα ζητεί από τους συνεργάτες της επιστροφή των χρημάτων και μη χρέωση ακυρωτικών.
Για όλες τις κρατήσεις καταλυμάτων σε περιοχές που βρίσκονται σε καραντίνα ή/και σε καθεστώς περιορισμού μετακινήσεων από τις τοπικές αρχές στη Ν. Κορέα και για τις κρατήσεις από ταξιδιώτες στις περιοχές αυτές, με check in από τις 23 Φεβρουαρίου έως τις 14 Μαρτίου του 2020, ζητείται επιστροφή χρημάτων και μη καταβολή ακυρωτικών.
*Η Booking.com δεν θα χρεώσει προμήθειες σε αυτές τις περιπτώσεις.
Για τα καταλύματα στις υπόλοιπες χώρες ισχύουν τα εξής:
Για οποιαδήποτε κράτηση από ταξιδιώτες που προέρχονται από την κινεζική ενδοχώρα, με check in έως και τις 31 Μαρτίου, οι συνεργάτες της πλατφόρμας απαιτείται να επιστρέφουν χρήματα προκαταβολής και να μη χρεώνουν ακυρωτικά.
Για οποιαδήποτε κράτηση από ταξιδιώτες που προέρχονται από το Χονγκ Κονγκ και το Μακάου με check in έως και τις 29 Φεβρουαρίου, η πλατφόρμα ζητεί από τους συνεργάτες της την επιστροφή χρημάτων που καταβλήθηκαν και τη μη χρέωση ακυρωτικών.
Για όλες τις κρατήσεις καταλυμάτων σε περιοχές που βρίσκονται σε καραντίνα ή/και σε καθεστώς περιορισμού μετακινήσεων από τις τοπικές αρχές της Ιταλίας, με check in από τις 23 Φεβρουαρίου έως τις 14 Μαρτίου του 2020, οι συνεργάτες της πλατφόρμας απαιτείται να επιστρέφουν χρήματα προκαταβολής και να μη χρεώνουν ακυρωτικά.
Οι κρατήσεις ταξιδιωτών που έχουν ταξιδέψει σε περιοχή με διάδοση του κορονοϊού, και τους έχει απαγορευθεί η είσοδος στη χώρα στην οποία επρόκειτο να ταξιδέψουν, εμπίπτουν στην πολιτική έκτακτων περιστάσεων της πλατφόρμας.
*Η Booking.com δεν θα χρεώσει προμήθειες σε αυτές τις περιπτώσεις.
Η Booking προειδοποιεί ότι οι συνεργάτες της θα πρέπει να επιστρέφουν οποιαδήποτε προπληρωμή κόστους και να μην χρεώνουν ακυρωτικά σε περιπτώσεις όπου οι επισκέπτες/ταξιδιώτες ζήτησαν ακύρωση ως αποτέλεσμα της Έκτακτης Ανάγκης. Η Booking.com διαβεβαίωσε ότι δεν θα χρεώσει προμήθειες σε αυτές τις περιπτώσεις.
Η πολιτική έκτακτων περιστάσεων της Booking.com, καλύπτει επίσης ατομικές υποθέσεις όπου ένας ταξιδιώτης δεν πρέπει να ταξιδέψει ή να μείνει σε κατάλυμα, σε περιπτώσεις δηλαδή κορονοϊού έξω από τις περιοχές που αναφέρονται στην πολιτική έκτακτων περιστάσεων.