Η διαφήμιση στα πλαίσια της προώθησης του παιχνιδιού "Would You Rather", κυκλοφόρησε στην εφαρμογή και ζητούσε απ' τους χρήστες να δηλώσουν αν θα προτιμούσαν να "χαστουκίσουν" τη Rihanna ή να "ρίξουν γροθιά" στον Chris Brown.
Εμφανή αναφορά στην κακοποίηση της Rihanna από τον τότε σύντροφό της Chris Brown, ένα περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας που πρέπει να αντιμετωπίζεται με την απαιτούμενη σοβαρότητα και όχι ως ως αστείο ή ανικείμενο σχολιασμού σε μια τέτοιου είδους διαφήμιση!
Μια πολύ κακόγουστη και καθόλου αστεία διαφήμιση που το Snapchat αμέσως απέσυρε, ζητώντας συγγνώμη σε ανακοίνωσή του στο BBC:
"Η διαφήμιση αξιολογήθηκε και εγκρίθηκε λανθασμένα, αφού παραβιάζει την πολιτική μας περί διαφημίσεων. Την αφαιρέσαμε αμέσως το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, μόλις το αντιληφθήκαμε. Λυπούμαστε που συνέβη κάτι τέτοιο".
H Rihanna όμως δεν φάνηκε να δέχεται την συγγνώμη αφού μετά από λίγο ανήρτησε στο Twitter ένα κείμενο που για μια ακόμα φορά (μετά από προηγούμενη ανάρτηση της Kylie Jenner που ανέφερε ότι δεν χρησιμοποιεί ακόμα το Snapchat), η μετοχή της Snap.Inc. έπεσε 4,3%, μία ώρα μετά το γεγονός.
"Τώρα SNAPCHAT, ξέρω ότι ήδη γνωρίζεις ότι δεν είσαι από τις αγαπημένες μου εφαρμογές! Αλλά απλά προσπαθώ να καταλάβω ποιος ήταν ο στόχος αυτού του χάους! Θα ήθελα να το ονομάσω άγνοια αλλά ξέρω δεν είσαστε και τόσο χαζοί! Ξοδέψατε χρήμα για να φτιάξετε κάτι που σκόπιμα έκανε τα θύματα ενδοοικογενειακής βίας να αισθανθούν άσχημα και να αστειευτείτε μ' αυτό!!! Αυτό δεν έχει να κάνει με τα συναισθήματα μου, γιατί δεν έχω και πολλά... αλλά σκέφτομαι όλες τις γυναίκες, τα παιδιά και τους άντρες που έχουν υπάρξει θύματα ενδοοικογενειακής βίας στο παρελθόν και ιδιαίτερα σ' αυτούς που δεν έχουν ξεφύγει ακόμα απ' αυτό... μας απογοητεύσατε! Ντροπή σας. Διαγράψτε την εφαρμογή και τη συγγνώμη της."
Σοφία Κόλλια