Είναι πολύ ιδιαίτερη και διαφορετική!
Έτσι δίκαια η Ελλάδα βρίσκεται ανάμεσα στους 3 ευρωπαϊκούς προορισμούς που συγκεντρώνουν τις καλύτερες κριτικές τουριστών από όλο τον κόσμο ως προς την ποιότητα που προσφέρει σε τοπικό φαγητό. Μπροστά μας βρίσκεται η Σουηδία και η Ιταλία, στην πρώτη και δεύτερη θέση αντίστοιχα.
Κι αυτό δεν το λέμε τυχαία, αλλά είναι το πόρισμα έκθεσης ευρείας κλίμακας που διενήργησε για λογαριασμό της Συνομοσπονδίας των Εθνικών Ενώσεων Ξενοδοχείων, Εστίασης και Καφέ στην Ευρώπη, HOTREC, η TCI Research, με σκοπό να χαρτογραφηθούν οι προσδοκίες που θα έχουν στο μέλλον οι ταξιδιώτες από τις υπηρεσίες και τα προϊόντα των ξενοδοχείων και των εστιατορίων της Ευρώπης.
Η ελληνική κουζίνα φημίζεται ανά τον κόσμο για τη γευστικότητα της, την ποικιλία της, αλλά και θρεπτικότητά της, αφού η μεσογειακή κουζίνα γενικά θεωρείται η πιο υγιεινή απ' όλες.
Η έκθεση αποτυπώνει ξεκάθαρες τάσεις και δυνατότητες τις οποίες μπορεί να αξιοποιήσει ο κλάδος προκειμένου να βελτιώσει της ελκυστικότητά του και να διατηρήσει την πελατειακή του βάση, αξιολογώντας τις προσδοκίες των ταξιδιωτών στο μέλλον..
Τα ευρωπαϊκά εστιατόρια σε λιγότερο γνωστούς προορισμούς αναδύονται ως το επίκεντρο της προσοχής για τουρίστες που ταξιδεύουν για λόγους γαστρονομίας και ξεπερνούν τις προσδοκίες τους.
Οι επισκέπτες έχουν την προσδοκία ότι τα εστιατόρια θα προσφέρουν την απόλυτη αυθεντική εικόνα του προορισμού, προσφέροντας επίσης καλό και ασφαλές φαγητό. Η αγορά του γαστρονομικού τουρισμού στην Ευρώπη μετρά 120 εκατ. διεθνείς επισκέπτες ετησίως.
«Τα ευρωπαϊκά ξενοδοχεία συγκεντρώνουν εξαιρετικές αξιολογήσεις και κριτικές από τους Κινέζους επισκέπτες, κάτι πολύ ενθαρρυντικό εν όψει της χρονιάς Ευρώπης-Κίνας το 2018. Η σημασία των τοπικών γεύσεων αξιολογείται ως εξαιρετική όσον αφορά στις προσδοκίες των επισκεπτών στο κομμάτι των γευστικών εμπειριών», επισήμανε ο CEO της HOTREC, Christian de Barrin.
«Η διαμονή και το φαγητό είναι οι 2 όψεις που επηρεάζουν όλο και περισσότερο τη συνολική εμπειρία ενός επισκέπτη σε κάποιο προορισμό. Η διαθεσιμότητα περισσότερων επιλογών προσφέρει στους ταξιδιώτες τη δυνατότητα να εκφράζουν τις θετικές προσδοκίες τους από τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια, κάνοντάς τα να επιδεικνύουν στοιχεία που τα ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό», συμπληρώνει.