Τα σνακ που μπορείς να πάρεις στην παραλία
Και που δεν παχαίνουν

Το πρώτο σαββατοκύριακο του Ιουνίου μόλις έφτασε και συμπίπτει με τριήμερο του Αγίου Πνέυματος.

Αυτό σημαίνει ότι όλο και κάποια απόδραση θα κάνεις, έστω και σε κοντινή παραλία.

Και επειδή η θάλασσα όσο να 'ναι ανοίγει την όρεξη εμείς σου προτείνουμε 8 διατροφικούς συνδυασμούς που αποτελούν τα ιδανικά σνακ στην παραλία. Και μάλιστα δεν χρειάζεται να έχεις καθόλου τύψεις, καθώς δεν παχαίνουν!!!

Θα πρέπει να έχουμε στο νου μας ότι τις ώρες που θα περάσουμε στην παραλία χρειάζεται να παρέχουμε την απαραίτητη ενέργεια και επαρκή ενυδάτωση στον οργανισμό μας με γευματάκια που θα θρέψουν το σώμα μας, θα ενισχύσουν το ανοσοποιητικό και θα ρυθμίσουν την όρεξή μας για το κυρίως γεύμα που θα έρθει αργότερα. Χρειάζεται μόνο να αφιερώσουμε 15 με 30 λεπτά πριν φύγουμε από το σπίτι. Τα σνακ στην παραλία πρέπει να έχουν νερό, φυτικές ίνες και πρωτεΐνη και να είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε λίπος και απλά σάκχαρα.

Ιδέες για σνακ στην παραλία: 

-Φρέσκα φρούτα και ανάλατοι ξηροί καρποί

-Φρέσκα φρούτα και τυρί χαμηλό σε λιπαρά

-Χειροποίητη μπάρα με βρώμη και ξηρούς καρπούς

-Κομμένα και καθαρισμένα λαχανικά σε στικς και φετούλες τυριού 

-τορτίγια με τόνο, αβοκάντο και λαχανικά

-βραστό αυγό και ρυζογκοφρέτες ή παξιμαδάκια χαρουπιού

-κουλούρι Θεσσαλονίκης με 2 φέτες τυρί χαμηλών λιπαρών

-ντοματίνια με αγγουράκι, καρότο και αμύγδαλα 

Extra tip:

Φρόντισε έτσι ώστε τα γεύματά σου να είναι περιποιημένα. Τα φρούτα και τα λαχανικά πρέπει να είναι καθαρισμένα και πλυμένα, ώστε να είναι έτοιμα για κατανάλωση τη στιγμή που τα θελήσεις. Δεν ξεχνάμε να πίνουμε άφθονο δροσερό νερό μετά το κολύμπι ή την ηλιοθεραπεία μας.