Δείτε τι προτείνουν οι ειδικοί

Ο ιατρικός όρος για το δάγκωμα των νυχιών είναι ονυχοφαγία. Τα άτομα που πάσχουν από ονυχοφαγία δεν μπορούν να ελέγξουν την επιθυμία τους να τρώνε τα νύχια τους. 

Είναι κρίμα να στερείσαι ένα καλό μανικιούρ ή ένα τέλειο μανό, για μια κακιά συνήθεια. Ηρθε επιτέλους η ώρα να σταματήσεις να τρως τα νύχια σου. 

Τις περισσότερες φορές γίνεται μηχανικά επειδή απλά το έχεις συνηθίσει τόσα χρόνια και φυσικά, το άγχος και η πίεση παίζουν σημαντικό ρόλο σε αυτό.

Κάθε φορά που έχεις άγχος ή βαριέσαι την… πληρώνουν τα νύχια σου. Σε έχει κουράσει αυτή η κατάσταση και θέλεις να κάνεις κάτι γι αυτό.  

Εάν θέλεις να σταματήσεις αυτήν τη βλαβερή συνήθεια δες παρακάτω πώς μπορείς να το πετύχεις:

1. Αγόρασε ειδικό βερνίκι με πικρή γεύση

Υπάρχουν στα φαρμακεία διάφορα διάφανα βερνίκια με πραγματικά απαίσια γεύση. Αγόρασε ένα από αυτά και θα δεις ότι θα θέλεις να αποφύγεις τη γεύση.

2. Κάνε μια φορά την εβδομάδα μανικιούρ

Περιποιήσου τα νύχια σου και κάνε μανικιούρ μία φορά την εβδομάδα. Αν το κάνεις αυτό μετά δεν θα σου πάει η καρδιά να τα δαγκώσεις και να χαλάσεις τα όμορφα και περιποιημένα νύχια σου. Συχνά, το να ξοδέψεις χρήματα για ένα μανικιούρ μπορεί να λειτουργήσει αποτρεπτικά. 

3. Να κόβεις κοντά τα νύχια σου

Με αυτόν τον τρόπο δεν θα έχεις πολλά να δαγκώσεις, αφού τα νύχια σου θα είναι κοντά. 

4. Βάζε ενυδατική κρέμα στα χέρια πολύ συχνά 

Αν βάζεις κρέμα συχνά στα χέρια σου λειτουργεί αποθαρυντικά στο να δαγκώσεις τα νύχια σου. 

5. Βάλε ψεύτικα νύχια

Είναι και αυτό μια λύση, ώστε να μην μπορείς να τα φας. Σύμφωνα με τους ειδικούς, για να σταματήσεις τη συνήθεια της ονυχοφαγίας, πρέπει να τοποθετήσεις τα ψεύτικα νύχια τουλάχιστον για τρεις μήνες.

6. Αγόρασε κάτι που μπορεί να απασχολήσει τα χέρια σου

Φρόντισε πάντα να κρατάς κάτι στα χέρια σου, για παράδειγμα ένα στιλό ή ένα πλαστικό μπαλάκι, και να εκτονώνεις σε αυτό τη νευρικότητα σου.

7. Βάλε τσιρότο στο δάχτυλό σου

Ένας άλλος απλός τρόπος είναι να βάζεις ένα μικρό τσιρότο στο δάχτυλό σου ή έναν μικρό επίδεσμο ή λαστιχάκι. Επειδή το φάγωμα των νυχιών είναι μια αυτόματη συνήθεια, η χρήση οπτικών υπενθυμίσεων θα σε βοηθήσει.